Επτά ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις με φόντο ένα εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα θα προσφέρουν τις ιδανικές συνθήκες για να αναδειχθούν οι δυνατότητες του τελευταίου αισθητήρα Exmor CMOS
Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της για τη διοργάνωση ενός παγκοσμίως πρωτότυπου δρώμενου, το οποίο θα ονομάζεται “Twilight Football”, δηλαδή «Ποδόσφαιρο στο Λυκόφως». Καθώς η ώρα του λυκόφωτος μετακινείται πάνω στις ωριαίες ατράκτους της Γης, θα αρχίσει μια σειρά επτά ποδοσφαιρικών αγώνων. Κάθε αγώνας θα λαμβάνει χώρα σε μια τοποθεσία, η οποία έχει επιλεγεί για να προσφέρει ένα πανέμορφο σκηνικό για ένα πραγματικά μοναδικό γεγονός.
Η καμπάνια έχει σκοπό να προωθήσει την τεχνολογία της Sony, όσον αφορά την ψηφιακή απεικόνιση και το νέο αισθητήρα Exmor CMOS, ο οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα. Ρεαλιστικές, λεπτομερείς λήψεις θα επιχειρηθούν σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού με φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες από τις σειρές Cyber-shot και Handycam. Οι υψηλής ποιότητας, αλλά προσιτές φωτογραφικές μηχανές DSLR της σειράς Alpha είναι ιδανικές για να δώσουν την ευκαιρία σε πιο φιλόδοξους ερασιτέχνες φωτογράφους να μπορέσουν να αιχμαλωτίσουν απίθανες στιγμές από τη διοργάνωση, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Πόσοι αξέχαστοι ποδοσφαιρικοί αγώνες έχουν διεξαχθεί την ώρα του ηλιοβασιλέματος; Το λυκόφως δίνει ένα εκπληκτικό φυσικό φως στο περιβάλλον, δημιουργώντας έναν ιδανικό καμβά ζωγραφικής για να αποτυπωθούν τα απρόβλεπτα στιγμιότυπα που πάντοτε συμβαίνουν σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για τον τελικό του Champions League της UEFA ή μερικά σουτ στο πάρκο της γειτονιάς, πάντοτε θα συμβεί κάτι ανεπανάληπτο. Η Sony τιμώντας αυτές τις απίθανες στιγμές, δίνει σε αληθινούς παίκτες και συναθλητές την ευκαιρία να αφήσουν τις δικές τους στιγμές στην ιστορία, οι οποίες θα καταγραφούν με τα καινοτόμα προϊόντα της Sony και δεν θα χαθούν, όπως τόσες και τόσες προσωπικές ποδοσφαιρικές αναμνήσεις.
Tα επτά παιχνίδια θα γίνουν στις 22 Σεπτεμβρίου 2009, κατά την φθινοπωρινή ισημερία (στο βόρειο ημισφαίριο) και την εαρινή ισημερία (στο νότιο ημισφαίριο). Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε εκπληκτικές, ειδικά επιλεγμένες τοποθεσίες στην Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία, Ισπανία, Αργεντινή και Αυστραλία. Ο μεγάλος τελικός του “Twilight Football” θα γίνει στο στάδιο Soccer City, στο Γιοχάνεσμπουργκ, τόπο διεξαγωγής του τελικού για το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA το 2010.
Ομάδες κάθε επιπέδου από όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αυτό το γεγονός, που θα είναι εμπειρία ζωής. Για να εξασφαλιστεί πραγματικά ο διεθνής χαρακτήρας του γεγονότος θα υπάρξει ένας αριθμός διαγωνισμών σε τοπικό επίπεδο για κάθε χώρα για να δηλώσουν συμμετοχή οι υποψήφιοι παίκτες του “Twilight Football”.
Μια ξεχωριστή ομάδα “Twilight Football” θα επιλεγεί μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter και το YouTubeTM, όπου οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν τις ικανότητές τους στα μέσα επικοινωνίας όλου του κόσμου. Η FIFA, επίσης, προσφέρθηκε να παραχωρήσει τους εννέα διαιτητές και επόπτες που απαιτούνται για τους αγώνες. Τέλος, μια ειδικά επιλεγμένη ομάδα φωτογράφων και δημιουργών βίντεο θα παρακολουθούν κάθε γεγονός και θα καταγράφουν αυτούς τους σημαντικούς αγώνες.
Οι φωτογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη νέα γκάμα προϊόντων της Sony τα οποία χρησιμοποιούν αισθητήρα Exmor CMOS. Αυτά τα μοντέλα έχουν άριστες επιδόσεις στην εγγραφή και των παραμικρών λεπτομερειών σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, με δύο νέες ξεχωριστές λειτουργίες, οι οποίες μειώνουν τον ψηφιακό θόρυβο της εικόνας όταν οι συνθήκες της λήψης είναι δύσκολες. Η λειτουργία Anti Motion Blur και οι δυνατότητές της θα αναδειχθούν στην διοργάνωση “Twilight Football”, χρησιμοποιώντας έξι καρέ σε αλληλεπίθεση για να επιτύχει λεπτομερείς, σύνθετες εικόνες με λιγότερη θολούρα στο θέμα. Η λειτουργία με την εύστοχη ονομασία Handheld Twilight επίσης εγγράφει έξι καρέ σε μια λήψη-ριπής με υψηλή ταχύτητα και στη συνέχεια τα συνδυάζει σε μία βελτιστοποιημένη εικόνα με δραματικά μειωμένα τα επίπεδα ψηφιακού θορύβου. Η σειρά ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών Alpha της Sony προσφέρει δυνατά χαρακτηριστικά σε entry-level μηχανές DSLR, ιδανικές για όσους θέλουν να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο όσον αφορά στις φωτογραφικές τους ανησυχίες.
Αν για εσάς οι μέρες του ποδοσφαίρου έχουν περάσει, η Sony θέλει να σας κάνει να αισθανθείτε όσο το δυνατόν πιο κοντά στη δράση, με μια ολόκληρη γκάμα ψηφιακού περιεχομένου και εκπληκτικών εικόνων που θα είναι διαθέσιμα για bloggers, ιστοσελίδες και τόπους κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτά θα περιλαμβάνεται live ροή δεδομένων που αφορούν τα δρώμενα για το δημοφιλές Twitter, βίντεο-ημερολόγια, blogs και γκαλερί εικόνων από τις ομάδες που συμμετέχουν και τους θεατές, καθώς και συνεντεύξεις από τους νικητές.
«Η διοργάνωση του Twilight Football είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα project που έχουμε αναλάβει, και περιλαμβάνει επτά εκπληκτικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες που θα πραγματοποιηθούν σε ιδιαίτερα ασυνήθιστες τοποθεσίες σε όλο τον πλανήτη», δηλώνει ο James Kennedy, Brand Communications Director της Sony Europe. «Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο τι χάνει μέχρι σήμερα όταν κάνει λήψεις κατά τη διάρκεια του πιο ‘γραφικού’ φωτισμού που έχει να μας προσφέρει η φύση. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το επιτύχουμε αυτό από το να χρησιμοποιήσουμε την παγκόσμια γλώσσα του ποδοσφαίρου. Πρόκειται για μια διοργάνωση, η οποία θα δείξει στους ανθρώπους τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας του αισθητήρα Exmor CMOS, δίνοντάς τους την ευκαιρία να φωτογραφήσουν από πρώτο χέρι μερικές από τις πλέον εκπληκτικές τοποθεσίες του σύγχρονου κόσμου μας».
Σχετικά με τη Sony:
Η Sony κατασκευάζει προϊόντα ήχου, εικόνας, επικοινωνιών και πληροφορικής για τους καταναλωτές όλου του κόσμου και τις αγορές επαγγελματιών. Με τους επιχειρηματικούς τομείς της μουσικής, των κινηματογραφικών ταινιών, των παιχνιδιών και των online υπηρεσιών, η Sony είναι μοναδικά τοποθετημένη ως μια από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο της ψηφιακής ψυχαγωγίας στον κόσμο. Η Sony κατέγραψε παγκοσμίως ετήσιες ενοποιημένες πωλήσεις 54,4 δισεκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2009 (με βάση την μέση συναλλαγματική ισοτιμία γεν-ευρώ για την ίδια περίοδο). Απασχολεί περίπου 171.300 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη το Sony Group κατέγραψε ετήσιες ενοποιημένες πωλήσεις 14 δισεκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2009, ενώ στην Ελλάδα έκλεισε με κύκλο εργασιών 219 εκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2009.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Sony Europe, επισκεφθείτε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις http://www.sony-europe.com και http://www.sony-europe.com/presscenter